/* Label Cloud Styles ----------------------------------------------- */
Google

sâmbătă, 28 iunie 2008

Rezolvari Matematica MT1 subiectul 1 micsorate

Am primit de la Andrei H. rezolvarile variantelor de la Matematica MT1, subiectul 1, in format micsorat, numai bune pentru facut... stiti voi. Desi sunt foarte micsorate, se vad destul de bine. Aveti aici linkul de unde sa le luati:

Rezolvari Matematica MT1 subiect 1 micsorate

Rezolvari Matematica M2 subiect 2

Rezolvari Matematica M2 subiect 1

Rezolvari Matematica M2 subiect 1

3 comentarii:

  1. Buna ziua.Am si eu nevoie de subiectele rezolvate in format micsorat de la Matematica MT1,caci nu imi merge sa le descarc de pe site.Mi le puteti trimite prin mail?Va rog...
    Adresa mea de e-mail: vintila_ady@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. nu merge linkul de downloadat sub mt1 ... incercati pe altceva va rog

    RăspundețiȘtergere

Sunteti vizitatorul cu numarul: Free Blog CounterKindermann
Referate