/* Label Cloud Styles ----------------------------------------------- */
Google

sâmbătă, 28 iunie 2008

Rezolvari la Matematica MT1 subiect 3 micsorate

Am primit de la Andrei H. rezolvarile variantelor de la Matematica MT1, subiectul 3, in format micsorat. Desi sunt foarte micsorate, se vad destul de bine.daca aveti rezolvarile la una din probele de saptamana viitoare, nu ezitati sa mi le trimiteti pe adresa alina.pirtac@yahoo.com, si le voi publica precizand sursa. Mult succes la BAC!
Aveti aici linkul de unde sa le luati:

Rezolvari Matematica MT1 subiect 3 format micsorat

Rezolvari Matematica M2 subiect 2

Rezolvari Matematica M2 subiect 1

Rezolvari Matematica M2 subiect 1

5 comentarii:

  1. Ce bine! Nu ma mai chinui eu sa le micsorez! La romana a mers super! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Subiectul 2 la M1 cand il bagi?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ar fi bine si pentru M1 subiect II, daca cineve le are, ar ajuta pe multi
    din noi.

    RăspundețiȘtergere
  4. va rog sa afisati si subiectul II!ar de mare folos!pana luni seara le puneti?

    RăspundețiȘtergere
  5. Subiecte criminale la bac la mate,in special partea 3-a,1 si 2 au fost relativ usoare pt cine a invatat(leam facut pe amandoua lacrima)cred ca voi lua 7,am dat matematica m1(sunt mate info intensiv),jumatate din colegii mei se vaita ca vor pica la mate.

    RăspundețiȘtergere

Sunteti vizitatorul cu numarul: Free Blog CounterKindermann
Referate