/* Label Cloud Styles ----------------------------------------------- */
Google

vineri, 29 august 2008

Rezultate Bacalaureat 2008 - sesiunea august

Stiu ca sunteti cu totii nerabdatori sa aflati rezultatele la Bacalaureat sesiunea august. Iata mai jos linkul de unde puteti vedea rezultatele oficiale la BAC 2008, sesiunea august.




Sper ca v-ati descurcat bine si ca toti cititorii blogului meu - si nu numai- au luat bacul. Din cate am observat, sunt destul de multe facultati la care nu s-au completat inca locurile, asa ca puteti sa va inscrieti fara probleme si la facultate- daca doriti sa va continuati studiile. Mult succes tuturor!

Rezultate Bac sesiunea august 2008.

2 comentarii:

  1. probabil...nimeni nu ma va lua in seama...dar vreau sa spun si eu aceste tari..sau persoanelor care citesc acest site...ce am patit eu...cum este posibil...am dat bacalaureatul in 2008 si am picat la matematica pe buna dreptate am luat 4 25 dar am incercat din nou dupa 2 luni de pregatire in sesiunea din august...centrul de examen a fost la liceul Tehnoton din IASI...am inchis telefonul si lam pus in buzunar...dupa 20 de minute de examen terminasem prima parte dupa care intra un domn de la inspectorat intreband ce avem in buzunare...eu crezand ca e mai bine sa scot ce am si sa fiu cinstit...aveam telefonul dar era inchis...dupa care a mai scos o persoana si am fost dati afara din examen...am incercat sa explic acelor persoane ca era inchis,acces la internet nu aveam...poze sau mesaje ce sa contina informatii de matematica nu erau...dar nu am fost luat in seama...erau multe persoane date afara din acest motiv...printre care si cei care erau prinsi cu foite de pe care copiau ...sincer..nu pot sa inteleg de unde atata nedreptate si egoism...dupa ce in prima sesiune sa copiat de la cap la coada...acum sau trezit cei de la inspectorat vai doamne sa faca un bacalaureat cinstit...nimic in aceasta tara nu e cinstit...nu doresc decat ca copii acelui domn care ma dat afara din examen sa treaca si ei prin ce am trecut eu...

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe www.ymdecoder.com afli cine este in modul Invizibil pe Yahoo Messenger, poti citi conversatiile prietenilor tai fara sa le stii parola, le poti gasi pozele postate pe internet si poti descarca o multitudine de avatare. Intra Acum.

    RăspundețiȘtergere

Sunteti vizitatorul cu numarul: Free Blog CounterKindermann
Referate